16:21 Uhr - Nein vor Halber Femfe 

Witze und Witziges rund um die Schwaben


Witze über Schwaben gibt es gar viele und in aller Regel kommen wir Schwaben dabei gar nicht so gut weg. Zumeist wird über das vermeintliche Hinterwäldlertum oder den Geiz gespottet. Leider muss ich zugeben, dass beides zutiefst schwäbische 'Meedala' also Eigenheiten sind, über die man sich einfach lustig machen muss ...


Treffer: 210  von 210 Einträgen

1 23456>>>

Audio

Schwäbisch

Deutsch

 

Abendessen

Ein Mann trifft seinen Kumpel. Der sieht völlig fertig aus. "Was ischn'n los midd Dir? - "Mai Mutter isch geschdorba." - "Dess duad mr abbr loid! Sia war doch emmr gesond, was isch'n bassierd?" - "Sia wolld geschdrn Obad Brodkardoffla zom Obadessa macha ond beim Grombira hola isch se d'Källrdräbb nakhageld, hodd sich x-mol iebrschlaga, älle Boinr onds Gnagg brocha ond ällas war vollr Bluad...!" - "Ja omm Goddes Willa, was hennr no gmachd?" - "Greeschde Späddzla!"

 

Ablasshandel

Auf einem schwäbischen Dorf ist der neue Kaplan dabei, die Beichte abzunehmen. Ein Bauer bekennt, dass er ein Reh gewildert hat. Auf solche Sünden ist der Kaplan noch nicht eingestellt und bittet deshalb den Sünder, einen Augenblick zu warten. Schnell eilt er zum Pfarrer in die Sakristei. "Pfarrer, do isch oinr em Beichdschduhl, der hodd a Reh gwilderd. Was soll i deam gäba?" - Der Pfarrer überlegt nicht lange: "Uff koin Fall meh wia drei Eiro fir's Kilo!"

 

Abstammung

"Sag amol Vaddr, schdammad mir wirglich vom Affa ab?" - "Du vielleichd, i nedd!"

    

Abstand

In einem Offenburger Lokal sucht ein Badener in der überfüllten Gaststube einen freien Platz. An einem Zweiertisch entdeckt er eine einzelne Person, offensichtlich ein Schwabe. "Guete Tag", sagt der Badener fröhlich. Der Schwabe würdigt ihn keines Blickes. "Isch der Platz nebe Ihne noch frii?" - Der Schwabe äußert sich nicht und futtert weiter. Der Badener setzt sich neben ihn und wünscht: "Guete Appetit!". Wieder kommt keinerlei Reaktion.
Eine Dame mit Sammelbüchse betritt den Raum und tippt kurz darauf auch dem Badener auf die Schulter: "Mir sammlad für d' Caritas". Sofort greift dieser zum Geldbeutel und spendet 5 Euro. Daraufhin streckt die Dame dem Schwaben die Büchse hin. Der hebt sein Haupt, deutet auf den Badener und sagt: "Mir khörad zamma!".

 

Ahnung

Ein Mädchen, das über die Fasnet einen recht lockeren Lebenswandel hatte, geht am Beginn der Fastenzeit zur Beichte. Nachdem Sie ihrem Beichtvater das ganze Sündenregister ihrer Fehltritte offenbart hat, sagt dieser ganz entsetzt zu ihr: "Woisch Du eigendlich, was Du mit dene viele Sinda verdiena dädsch?" - "Ogfähr scho, abbr wissad Se Hochwirda, mir isch nedd om’s Geld!"

 

Alkoholprobleme

"I ko nix finda, i woiß nedd was Ihne fähld! Abbr i deng, s'liegd wohl am Saufa!" - "Na guad, Herr Doggdr, no komme nommel, wenn sia kaddzanichdern senn!"

 

Altbacken

"Den aldbachana Wegga do kannsch sälbr frässa! I will oin von heid!" - "No muasch hald morga nommel komma!"

 

Alter

"Send Sia grad aigschdiega?" fragt ein Kontrolleur den weiblichen Fahrgast. "Freile, oddr moinad sia vielleichd, i sei en dem Waga do uff d'Wäld komma?" - "Awa! So alde Kärra henn mir gar nedd!"


1 23456>>>



Schwabentest

Wie gut ist Ihr Schwäbisch? Hier mein Schwäbischtest!


Schwäbisch schwätza

kann man wörtlich nehmen und im Lexikon alles anhören.

Schimpfomat
1000 Kombinationen an schwäbischem Schimpf finden Sie im Schimpfomat

Schwaben-Uhr
Alle Uhrzeiten
'uff Schwäbisch'


Schwäbisch schreiba

Infos zu meiner Umsetzung der Aussprache in Schriftform.

Wer isch'n der Seggl?

Impressum

Datenschutz


 

Startseite    |   Top    |   Impressum    |   Datenschutz